REGULAMIN

  1. Właścicielem oraz administratorem serwisu bizuteriazpasja.pl jest: Christine Sp. z o.o. ul. Zdrojowa 29 B m 17, 87-720 Ciechocinek, KRS: 0000223652, NIP: 8910003152, REGON: 005889047, posiadająca swoje salony pod adresami:
    a) Rynek Staromiejski 11, 87-100 Toruń
    b) ul. Kopernika 2, 87-720 Ciechocinek
    Wyłączne prawo do prowadzenia wskazanego powyżej sklepu internetowego, ma Christine Sp. z o.o. zwana w niniejszym regulaminie Sprzedawcą.
  2. Przedmiotem działalności sklepu internetowego bizuteriazpasja.pl jest sprzedaż detaliczna biżuterii gotowej oraz zaprojektowanej na zamówienie Klientów za pośrednictwem Internetu.
  3. Kupującym (zwanym również „Klientem”, „Użytkownikiem”) może być osoba pełnoletnia, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej z siedzibą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

1. REJESTRACJA

  1. Rejestracja w sklepie internetowym bizuteriazpasja.pl jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu dokonania rejestracji w sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
  3. Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane: imię i nazwisko, dane adresowe, telefon, adres e-mail, hasło do logowania się do konta w sklepie.
  4. Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.
  5. W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest w miarę możliwości do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
  6. Klient podczas rejestracji ma możliwość opcjonalnego wyrażenia zgody na informowanie go o promocjach i nowościach, wysyłanych na podany przy rejestracji adres mailowy. Wyrażenie lub nie wyrażenie zgody na powyższe, nie ma wpływu na realizację zamówienia.

2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Firma Christine Sp. z o.o. właściciel sklepu bizuteriazpasja.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu bizuteriazpasja.pl mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o ich usunięcia z bazy danych. Sklep bizuteriazpasja.pl nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów email.
  2. Informacje, które podawane przy składaniu zamówienia są całkowicie bezpieczne. Dostęp do nich mają jedynie specjalnie przeszkoleni i upoważnieni do tego pracownicy.
  3. Podane podczas rejestracji adresy email wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Klientem a sklepem, oraz po wyrażeniu zgody mogą być wykorzystane do wysyłania newsletterów.

3. POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Użytkownik może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Bizuteriazpasja.pl nie zbiera automatycznie żadnych danych z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies (niewielkie pliki tekstowe z informacją zapisywane przez nasz serwer na urządzeniu użytkownika) podczas samego korzystania z witryny. Sklep w trosce o bezpieczeństwo swoich Użytkowników nie przechowuje w plikach cookies danych osobowych Użytkowników Sklepu.
  2. Pliki cookies są wykorzystywane w następujących celach:
    a) Statystycznych, w celu budowania anonimowych statystyk odwiedzin naszego serwisu
    b) Obsługujących prezentację treści, zabezpieczają przez wyświetlaniem użytkownikowi tych samych treści
    c) Obsługujących formularze, aby zabezpieczyć serwis przed działaniem robotów (programów komputerowych służących do automatycznego badania zawartości serwisu www)
    d) Obsługujących logowanie, służące do weryfikowania połączenia między użytkownika a naszym serwerem. Sklep nie przechowuje w plikach cookies informacji identyfikujących poszczególnych użytkowników a jedynie dane dotyczące połączenia.
  3. Użytkownicy mogą samodzielnie kontrolować sposób obsługi plików cookies za pomocą mechanizmów wbudowanych w używane oprogramowanie służące do przeglądania stron www. Jednakże zablokowanie niektórych plików cookies może wpłynąć na brak możliwości zarejestrowania się/zalogowania się na swoje konto w sklepie bizuteriazpasja.pl lub/i brak możliwości dokonania zakupu.
  4. Niektóre podstrony serwisu oraz inne środki komunikacji z Klientami i innymi osobami fizycznymi, które korzystają z serwisu mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). „Web beacons” pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na który załadowana została strona, na której „web beacon” został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam.
  5. Spółka oświadcza, iż dołoży wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom oraz innym osobom fizycznym wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z serwisu Sklepu.

4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Oferujemy następujące formy składania oferty kupna:
    a) Sklep internetowy - klikając w przycisk „dodaj do koszyka” i przechodząc krok po kroku przez proces zakupowy.
    b) e-mailem - wysyłając zamówienie na adres mailowy sklep@bizuteriazpasja.pl podając, model, nazwę produktu, ilość, cenę, adres dostawy: nazwisko, imię, firma, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon.
  2. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym bizuteriazpasja.pl przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  3. Ceny towarów wyświetlane na stronie internetowej bizuteriazpasja.pl nie stanowią elementu oferty Sprzedawcy w rozumieniu prawa cywilnego, lecz stanowią jedynie zaproszenie do składania oferty kupna.
  4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  5. Rejestracja i założenia konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w sklepie internetowym bizuteriazpasja.pl. Oferujemy możliwość zakupów bez rejestacji.
  6. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do „koszyka” produkt, który zamierza kupić. Dodanie produktu do „koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „koszyka”.
  7. „Koszyk” umożliwia Klientowi modyfikowanie produktów oraz przeliczanie wartości zamówienia.
  8. Aby zakończyć zamówienie należy dodać do „koszyka” wybrane przez siebie produkty, zalogować się/lub założyć konto, lub wybrać opcję szybkie zakupy bez rejestracji. Podać adres wysyłki, określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „potwierdzam zamówienie”, i postępować zgodnie z podanymi wskazówkami.
  9. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
  10. Zamówiony Towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta. Klient może również wybrać inny adres dostawy Towaru.
  11. Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii mogą nie oddawać jej rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny. Sprzedawca dołożył wszelkich starań, aby prezentacja biżuterii dawała rzeczywisty obraz. Z uwagi na proces powstawania biżuterii poszczególne egzemplarze tego samego modelu, mogą nieznacznie różnić się między sobą. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zdjęć, należy skontaktować się ze sklepem.
  12. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania przez Sprzedawcę e-maila, potwierdzającego fakt wysłania zamówionych produktów.
  13. Klient może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem: 730156663 lub e-mailem sklep@bizuteriazpasja.pl
  14. Nie jest możliwe anulowania zamówienia produktu, który został już wysłany.
  15. Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 13.30 oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się najbliższego dnia roboczego.

5. FORMY PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od Towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy Towaru do Klienta podane są oddzielnie.
  2. Kupujący może spełnić należne świadczenie pieniężne wybierając jedną z następujących form płatności:
    a) zwykły przelew bankowy - wpłata określonej sumy pieniężnej na rachunek bankowy Sprzedawcy: CHRISTINE Sp. z o.o., ul Zdrojowa 29 B m 17, 87-720 Ciechocinek, nr konta: 18 9550 0003 2008 0090 3138 0001, Nazwa i adres banku: KDBS O/Toruń F/Ciechocinek, ul. Zdrojowa 18 a, 87-720 Ciechocinek. Zapłata ceny następuje w momencie uznania rachunku bankowego Sprzedawcy ceną sprzedaży.
    b) e-przelew za pomocą serwisu Przelewy24
    c) płatność za pobraniem kurierowi dostarczającemu przesyłkę - gdy Kupujący spełnia świadczenie pieniężne w momencie odbioru przesyłki
  3. W przypadku wyboru płatności elektronicznych, dniem dokonania płatności jest dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym naszej firmy.
  4. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy (jeśli taka występuje) według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
  6. W przypadku realizacji zamówienia o wartości przekraczającej 300 zł brutto, koszt wysyłki pokrywa Sprzedawca.
  7. W przypadku wyboru formy płatności opisanej w podpunkcie „a” punktu 2 brak zapłaty za zamówiony Towar w terminie 10 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia. Nie wyklucza to możliwości złożenia przez Klienta ponownego zamówienia tego samego Towaru.

6. FORMY DOSTAWY

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu
  2. Towar dostarczany jest do Kupującego wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
    a) Przesyłka kurierska
    b) Poczta polska 
  4. Przesyłki opłacone z góry zwykłym przelewem bankowym lub przy wykorzystaniu serwisu płatności są wysyłane zazwyczaj nie później niż w pierwszym dniu roboczym dniu po otrzymaniu płatności.
  5. Przesyłki płatne za pobraniem zazwyczaj wysyłamy nie później niż w pierwszym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
  6. Przesyłki pocztowe z zakupionym towarem są nadawane  w formie listu poleconego ekonomicznego. Dostarczenie towaru następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18
  7. Przybliżony czas dostarczenia przesyłki pocztowej wynosi zazwyczaj 3 dni robocze od dnia nadania przesyłki oraz zazwyczaj 2 dni robocze od dnia nadania w przypadku przesyłki kurierskiej. W razie braku możliwości zrealizowania dostawy w terminach określonych powyżej, sprzedawca kontaktuje się niezwłocznie z Klientem informując go o opóźnieniu oraz o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.
  8. Do wysyłanego towaru dołączamy fakturę VAT.
  9. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności Towaru lub innych wad Kupujący jest uprawniony do złożenia reklamacji w trybie określonym w regulaminie sklepu.
  10. Kupujący ma także możliwość zwrotu Towaru oraz jego wymianę na warunkach określonych w regulaminie sklepu
  11. Odbierając towar w obecności Kuriera, Klient zobowiązany jest dochować wszelkiej staranności w zakresie sprawdzenia stanu zewnętrznego opakowania towaru oraz stanu zewnętrznego towaru.
  12. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń w chwili odbioru towaru, Klient obowiązany jest do podjęcia następujących czynności:
    a. sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności Kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego Kuriera.
    b. złożenia u Kuriera reklamacji postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego Przewoźnika, w szczególności w odpowiedniej formie i terminie.
    c. poinformowania Sprzedawcy o zaistniałych okolicznościach w formie elektronicznej.
  13. W przypadku przyjęcia przez Klienta towaru bez zastrzeżeń lub niedochowania przez Kupującego należytej staranności w zakresie zbadania stanu przesyłki, jak również braku podjęcia czynności opisanych powyżej Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu zewnętrznych uszkodzeń dostarczonego towaru istniejących w chwili wydania towaru.
  14. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie towaru, chyba że jest to następstwem okoliczności za które ponosi wyłączną odpowiedzialność.
  15. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub w inny ustalony przez strony sposób.
  16. Sprzedawca mając na uwadze komfort Klienta, jak również bezpieczeństwo przy realizacji zamówienia, zapewnia, że wszelkie niedogodności na jakimkolwiek etapie zamówienia - gdyby się takowe pojawiły - będą konsultowane z Klientem i realizowane za porozumieniem stron. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Klient był usatysfakcjonowany.

7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej:
    a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie zwraca różnicy między tymi dwoma przesyłkami).
    b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu ( koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy)
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje jednak w przypadku towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. w szczególności jeżeli zamówienie danego towaru związane jest z podjęciem przez Sprzedawcę dodatkowych czynności handlowych nie występujących w normalnej sprzedaży („towar na specjalne zamówienie”).
  3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
  4. Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. W celu dokonania zwrotu Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa wyżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu – przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne.
  8. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem
  9. Zwracany Towar należy odesłać na adres firmy: Christine Sp. z o.o. ul. Zdrojowa 29B m 17, 87-720 Ciechocinek.
  10. Kupujący powinien odesłać Towar wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT, wyciąg z konta).
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. REKLAMACJE

  1. Towary sprzedawane w sklepie internetowym bizuteriazpasja.pl są fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową.
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Właściciel nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  4. W celu dokonania reklamacji Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza.
  5. Wzór formularza należy wydrukować uzupełnić i załączyć do przesłanej paczki.
  6. Koszty zwrotu przesyłki pokrywa firma Christine Sp. z o.o.. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez naszych specjalistów, którzy stwierdzą czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
  7. Towar powinien zawierać opakowanie umożliwiające bezpieczny transport
  8. Towar powinien zostać przysłany kompletny
  9. Kupujący powinien odesłać Towar wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT, wyciąg z konta).
  10. Koszty poniesione przez konsumenta w związku z realizacją jego uprawnień wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176), Sprzedawca ponosi jedynie w sytuacji potwierdzenia się, że zgłaszana niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rzeczywiście istnieje.

9. SĄDOWE I POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy kupujący nie zgadza się z decyzją sprzedawcy o odmowie uwzględnienia reklamacji, kupujący może skierować sprawę pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego.
  2. Jeżeli kupujący jest konsumentem i chce rozwiązać spór ze sprzedawca bez kierowania sprawy do sądu powszechnego, to może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (dalej jako „sąd polubowny”) działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, składając odpowiedni wniosek (tj. wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji albo wniosek o rozpoznanie sprawy przez sąd polubowny).
  3. Formularze wniosków, o którym mowa powyżej, są dostępne w sekretariacie każdego sądu polubownego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów jest możliwe tylko i wyłącznie, gdy obie strony wyrażą zgodę na rozstrzygnięcie sporu w tym postępowaniu.
  4. Rozwiązanie sporu w drodze mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej ani sądowej; nie służy od niego odwołanie. Skorzystanie z mediacji nie wyłącza możliwości wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego lub skierowania sprawy do sądu polubownego.
  5. Wyrok sądu polubownego lub ugoda przed nim zawarta mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego lub ugodą zawartą przed sądem powszechny po ich uznaniu przez sąd powszechny albo po stwierdzeniu przez sąd powszechny ich wykonalności.
  6. Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów.

10. REGULAMIN NEWSLETTERA

  1. Newsletter to usługa, na którą Klient może wyrazić zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji przy rejestracji, lub dokonując zgłoszenia bezpośrednio przez stronę internetową sklepu bizuteriazpasja.pl podając adres e-mail.
  2. Usługa świadczenia Newslettera polega na okresowym wysyłaniu do Klienta wiadomości o charakterze reklamowym na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  3. Umowa o świadczenie usługi Newslettera jest zawarta na czas nieokreślony.
  4. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail sklepu: sklep@bizuteriazpasja.pl
  5. Umowa o świadczenie usług Newslettera jest usługą nieodpłatną.
  6. Wypowiedzenie umowy nastąpi ze skutkiem natychmiastowym i niezwłocznie Klient zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną o wykreśleniu jego adresu e-mail z listy subskrybentów Newslettera.
  7. Wszelkie uwagi, reklamacje i zażalenia dotyczące świadczonej przez Sklep usługi należy kierować pod adres e-mail, ujęty w pkt. 4.
  8. Newsletter nie dostarcza informacji o charakterze bezprawnym, nie narusza niczyjej godności, swobody, bezpieczeństwa.
  9. Newsletter nie dostarcza i nie przekazuje treści zabronionych przepisami prawa.
  10. Sklep nie świadczy nie zamówionej usługi, co oznacza że w przypadku otrzymania Newslettera od Sklepu, adres e-mail Klienta został podany do bazy subskrybentów.
  11. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących świadczonej usługi, każdorazowo prosi się Klienta o kontakt ze sklepem pod adresem e-mail: sklep@bizuteriazpasja.pl. 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
  2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje konto. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.
  4. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
    a) telefonicznie: 730156663
    b) pocztą elektroniczną: sklep@bizuteriazpasja.pl
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego bizuteriazpasja.pl. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
  6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014