ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ:

1. Telefonicznie, dzwoniąc na nr tel.: 730 156 663 od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17

2. Mailowo, wysyłając maila na adres: sklep@bizuteriazpasja.pl

3. Bezpośrednio w sklepie internetowym - poniżej szczegółowa instrukcja.

ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM KROK PO KROKU

 

KROK 1. WYBÓR PRODUKTU

Nasz sklep umożliwia szybkie i intuicyjne odnalezienie szukanego asortymentu. Do Państwa dyspozycji oddajmy ok. 700 produktów posegregowanych w następujących kategoriach: SREBRO, KAMIENIE,  KORAL, PERŁA, BURSZTYN, SZTUCZNA.

Wszystkie kategorie podzielone zostały na następujące podkategorie: Naszyjniki,  przywieszki, kolczyki i klipsy, bransoletki, pierścionki, komplety.  Wyszukiwanie w ramach kategorii ułatwią filtry: kolor, kamień, cena dzięki którym łatwo znajdziecie Państwo poszukiwany produkt. Wszystkie produkty można również znaleźć szybko za pomocą wyszukiwarki wpisując szukaną frazę np. „agat”.

Po wyborze odpowiednich parametrów wyniki wyszukiwania ukażą się na środku ekranu. Aby zobaczyć szczegóły interesującego produktu, należy wcisnąć na wybrany asortyment.

 

Wygląd poniżej:

 

Tutaj znajdują się szczegółowe informacje na temat danego produktu: model, ilość, cena, opis, zdjęcia produktów. W zakładce „OPINIE” pojawiają się recenzje dotyczące danego produktu, a możliwość dodawania własnych opinii macie Państwo w polu „Napisz opinię”.

 

KROK 2. DODAWANIE DO KOSZYKA

 

Na stronie produktu należy podać ilość kupowanych przedmiotów (można ją również zmienić w dalszym procesie zakupowym) i kliknąć przycisk „do koszyka”.

Aby dołożyć kolejny produkt do koszyka należy wrócić do sklepu i wybrać kolejne produkty za pomocą przycisku „kontynuuj zakupy”. A jeśli chcecie sfinalizować zakup należy wcisnąć „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.

 

Koszyk zawiera 5 kroków do sfinalizowania zakupów. Na tym etapie można modyfikować zamówienie tzn.:  usunąć produkt z koszyka, zwiększyć/zmniejszyć jego ilość bądź powrócić do zakupów. Tutaj znajduje się również informacja o dostawie – wyświetla się najtańsza forma dostawy, czyli „od..”. Dopiero w kolejnym kroku pojawią się wszystkie formy dostawy, co da Państwu możliwość wybrania odpowiedniej.

 

KROK 3. TWOJE DANE OSOBOWE

Umożliwiamy dwie opcje robienia zakupów:

 

a)      Rejestracja

 

 

b)     zakupy bez rejestracji/szybkie zakupy

 

a)      Rejestracja

Jeśli jesteś nowym Klientem zachęcamy do założenia darmowego konta: wpisując adres e-mail i klikając przycisk „STÓRZ KONTO”. W tym momencie ukaże się formularz rejestracyjny, który prosimy wypełnić. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe, a brak ich wypełnienia uniemożliwi przejście do dalszych czynności związanych z zalogowaniem się do sklepu. Po wypełnieniu pól prosimy nacisnąć przycisk „zarejestruj się”. Na monitorze ukaże się informacja dotycząca dalszego postępowania. 

Jeśli jesteś już naszym Klientem, wystarczy zalogować się w oknie „LOGOWANIE”, podając adres e-mail i hasło.

b)     Szybkie zakupy – bez rejestracji

Jeśli jednak nie chcecie Państwo zakładać darmowego konta dajemy  możliwość zrobienia zakupów bez rejestracji. W tym celu należy uzupełnić pole z danymi osobowymi, nacisnąć „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.

 

KROK 4. ADRES

Na tym etapie należy wybrać adres do wysyłki oraz adres do faktury (ADRES ROZLICZENIOWY). Tutaj macie również możliwość uaktualnienie danych do wysyłki, dodania nowego adresu (w przypadku wysyłania np. prezentu na adres inny niż podany przy rejestracji) oraz dodania komentarza do zamówienia.

 

KROK 5. DOSTAWA

Macie Państwo do wyboru następujące formy dostawy:

  • Przesyłka kurierska
  • Poczta polska

W tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pole, zaakceptować warunki dostawy i kliknąć przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.

 

 

KROK 6. PŁATNOŚĆ

Następnie należy jeszcze raz sprawdzić tabelę z zamówieniem i wybrać formę płatności, klikając na odpowiednie okienko.

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • zwykły przelew bankowy
  • za pobraniem
  • e-przelew bankowy poprzez serwis Przelewy24

W zależności od tego jaką metodę płatności Państwo wybierzecie, koszt przesyłki może ulec zmianie. Przy płatności za pobraniem koszt dostawy wzrośnie o dodatkowe 4 zł.

 

KROK 7. MAIL POTWIERDZAJĄCY ZAMÓWIENIE

Po dokonaniu zamówienia otrzymacie Pańśtwo na podany adres mailowy, wiadomość zawierającą szczegóły zamówienia. Jeśli wybrano płatność zwykłam przelewem, otrzymacie Państwo maila zawierającego dane do dokonania przelewu.

W razie jakichkolwiek pytań nasze biuro obsługi Klientów pozostaje do Państwa dyspozycji i chętnie pomoże i doradzi na każdym kroku.

 

 

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW!